5 אביזרים שאת חייבת בזמן שאת עושה יוגה!

רוצה להגביר את תרגול היוגה שלך בבית? אספנו עבורך את האביזרים הכי חמים לתרגול! בין אם את מתחילה או מקצוענית אמיתית, השלמת שטח הזרימה הביתית שלך עם כמה פריטי ציוד יוגה חיוניים עוברת דרך ארוכה.

עם כל כך הרבה סוגים של אביזרים וכמיליארד מותגים שמספקים ציוד, את חייבת להבין מה את באמת צריכה כדי להגביר את התרגול הביתי שלך. הציוד הנכון יכול לקחת אותך מעולם אחד לעולם אחר תוך דקות ספורות. אל תתני לזה להוציא אותך מהזן!

האביזרים המומלצים:

1. מזרן יוגה – המזרן מרווח ומרופד בצורה מושלמת לתמיכה, מזרן מונע החלקה, מנדף ריחות ו100% עמיד לזיעה. המזרנים עשויים אך ורק מחומרים טבעיים התורמים לתרגול נקי, לרגיעה ולסוואסאנה שלווה.

2. רצועת יוגה – הרצועה נועדה לעזור לשאת את המזרן שלך, להגביר את הגמישות שלך ומשיגה לך מתיחות עמוקות יותר לשקיעה בתנוחות משקמות. עם רצועת יוגה תוכלי להיכנס עמוק יותר לתרגול שלך.

3. בלוק יוגה –  בלוק היוגה המרומם הוא בדיוק מה שאת צריכה כדי להגביר את התרגול ולשמור על יציבות במהלך התנוחות. הבלוק קל במשקל ועשוי משעם עם רמת מוצקות נכונה בדיוק..

4. גלגל יוגה – הגלגל מסייע בהעמקה והרחבה של תרגול היוגה שלך. הוא נועד כדי להבטיח את הנוחות שלך ואת עמידות הגלגל, הוא מעוצב עם ריפוד עבה ופלסטיק איכותי ביותר. ככה תוכלי להקל על כאבי הגב, להפחית את מתח השרירים ואף לשפר את זרימת הדם!

5. כריות הברך – הפתרון המושלם להגנה נוחה ומעולה! הכריות מרופדות היטב, מה שמאפשר לך יכולת להתאמן בנוחות, ברצפה קשה. ישנו שקע מעגלי במרכז כרית הברך המתאים לפי צורות המפרקים שלך ומקלה על אי נוחות במהלך תרגול היוגה.

האנטומיה של כולם, טווח התנועה, רמת הגמישות והכושר שלהם שונים כאשר מתחילים לתרגל יוגה לראשונה – כל אלה שונים גם אם את עוסקת ביוגה. תוסיפו אביזרים כגון כריות הברך או רצועות שיעזרו להעמיק את התרגול ואת רמות הרגיעה, בין אם את יוגית  מנוסה או מתחילה!