תיירות

תזונה ובריאות

תקופת הקורנה הושיבה את רובנו בבית לפרק זמן שמעולם לא חשבנו שיכול להיות אפשרית, חלת"ים ומעבר לעבודה מהבית הפכו את חיינו להרבה יותר נוחים. מעבר לנוחות שבעבודה מבית וקלות שבה אפשר לנהל חיי משפחה זה בעיקר הורדת מפלס הלחץ שאנו חובים מידי יום בנסיעות לעבודה וחזרה בפקקים איומים. אבל יחד עם כל הדברים החיובים שהמעבר החד הביא לנו צריך גם לדעת להביט להיזהר מאופי עבודה שכזאת, הינה כמה טיפים לעבודה מהבית שישפרו לכם גם את העבודה ואת הבריאות: 

  • תצרו לעצמכם פינת עבודה משלכם: אחת היתרונות הגדולים בעבודה מהבית ולא מהמשרד זאת האפשרות לעצב לעצמכם את הפינת עבודה שלכם כתאוות נפשכם. בנו לכם את השולחן היחודי שלכם, תתלו לעצמכם את התמונות של הטיול האחרי צבא, תדאגו לכיסא נוח (מומלץ עם תמיכה לגב תחתון וצוואר) ובשורה התחתונה תתאימו את הפינה לאופי שלכם. זכרו שבמקום שיותר נוח לכם, אתם עובדים יותר טוב. 
  • נהלו את הזמן: גם בעבודה מהבית אפשר להיות לחוצים, עדיין יש לכם עבודה עם יעדים שעליכם לעמוד בהם. לכן תדאגו לנהל לעצמכם את הזמן בצורה הבריאה ביותר עבורכם, קחו הפסקה קבועה, תנהלו שגרת עבודה מסודרת וככה תוכלו להגיע לתוצאות מרביות. 
  • להתעורר בחיוך: הבוקר הוא החלק החשוב ביותר ביום, איך שתתעוררו ככה יהיה כל היום שלכם. אם התעוררתם בלחץ אז אתם תהיו לחוצים כל היום ואם התעוררתם בנוח אז אתם תהיו נינוחים. עצה שלי קומו לצלילי המוזיקה שאתם אוהבים, שתו משקה חם על הבוקר, תפתחו חלון או צאו למרפסת והביטו סביב ותירגעו. תעשו מתיחות לגב ולרגליים להזרים לעצמכם את הדם. זה אולי ייקח לכם חצי שעה אבל זה יהיה שווה את כל היום. 

תאכלו בריא: בניגוד למשרד בבית שלכם יש מטבח מאובזר, יש לכם די ויותר להכין לעצמכם ארוחה יותר טובה מכל מסעדה שתבחרו, ככה גם תחסכו כסף וגם תהיו יותר בריאים. המלצה שלי תפתחו את כל בוקר עם סלט קטן לצד פחמימות. בצהריים תכינו לעצמכם אורז לצד ארוחה מלאת חלבון ובעיקר הרבה מים לאורך היום. ככה גם יהיה לכם מספיק אנרגיה וגם תשמרו על עצמכם.

אהבתם את התוכן?
מוזמנים לשתף 😎

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

המשיכו לעוד פוסטים מהמגזין שלנו