שיעורי פילאטיס מקוונים – להישאר בריאים גם מהבית!

בזמן שאנו מתרגלים ל"שגרה החדשה" ורבים מהבתים שלנו הופכים למשרדים, חשוב גם לשמור על הגוף שלנו בריא ועל הראש שלנו מרוכז וממוקד.

אמנם לשיעורי הפילאטיס קיים מוניטין נמוך בהשוואה לענפי ספורט אחרים, אך השפעת האימונים היא עוצמתית ביותר!

אז למה פילאטיס?

שיטות הפילאטיס מבוססות על תנועות ותרגילים המסייעים לחיזוק השרירים תוך שמירה על יציבות וגמישות גם מבלי להזיע! – לכן זו אחת הסיבות לכך שאנשים רבים מתמכרים לשיטה.

רבים מהספורטאים משתמשים בשיטה לעיתים קרובות לאיזון שגרת האימונים האחרים שלהם, וברבים מהמקרים גם מסייעת בטיפול בפציעות ושיקום.

אימון פילאטיס יעיל ביותר ועוזר לחיזוק השרירים תוך שמירה על בטיחות הגוף, בנוסף, מחזק את שרירי הליבה, מייצר יציבות טובה יותר, גמישות ומונע פציעות.

מה זה שונה מיוגה?

בשניהם ניתן לבצע תרגילים על מזרן יוגה אך ישנם הבדלים מרכזיים ביניהם – אחד מהם הוא שבפילאטיס מתמקדים בהרפיית שרירים מתוחים וחיזוק אחרים ואילו ביוגה הנטיה היא לשפר את גמישות הגוף.

אתם לא צריכים סטודיו, מאמן אישי או ציוד מפואר כדי לעשות זאת.

כדי לעזור לכם לייצר שגרת אימוני פילאטיס איכותית, יצרנו עבורכם סדרת אימונים המציעה שיעורי פילאטיס בכלל התחומים והפלטפורמות, כך שתוכלו לבחור את סגנון האימון המועדף עליכם.

אצלנו ניתן גם להירשם לאימון אינטרקטיבי בו המאמן יוכל לראות אותכם ולתת לכם הכוונה.

5 האימונים ששווים את הזמן והזיעה שלכם

ניתן לבחור באימון למתחילים, כמו כן ניתן לבחור ברמת קושי גבוהה יותר למי שכבר מכיר את התחום. אז מה הקטע? יש לכם את כל האפשרויות לעשות פילאטיס מהבית!

  1. אימון לבטן התחתונה ב3 דקות
  2. אימון לשיפור היציבות ב5 דקות
  3. פילאטיס ליום עמוס ב12 דקות
  4. פילאטיס לספורטאים ב20 דקות
  5. 20 דקות של פילאטיס לבוקר טוב

 

מה אתם יושבים? קומו מהסלון ותתחילו להתאמן!