פעילות גופנית בזמן הקורונה

בתקופת הקורונה הכל שונה מהרגיל. 

הקורונה הביא לשורה של החלטות שמשפיעות על המשק וגם על כל אחד מאיתנו באופן אישי. 

בין היתר, הופסקה כמעט לחלוטין הפעילות הספורטיבית במסגרות כדוגמת מכוני הכושר. 

והרבה אנשים שנהגו לרוץ בקביעות על הליכונים, ולשמור על בריאותם ושגרתם מוצאים עצמם בלי. 

מה עושים ?

אחת האפשרויות  היא למצוא פעילות חליפית. אפשרות אחרת היא פשוט לשנות את הקונספט בקצת.

 במקום הפעילות הקבועה במכון בחד"כ, לבצע ריצה בחוץ בתקופת הקורונה. 

לכל מי ששוקל ורוצה להבין את ההשלכות.

הכנו תקציר מועיל :

האם חייבים במסיכה בזמן  הריצה ?

ברור שקשה לרוץ עם מסכה על הפנים. מבלי להתנשף בגלל הפעילות, כשדרכי הנשימה מכוסות זה לא פשוט

כבר יצאה ההחלטה שמאפשרת ריצה בחוץ או כל פעילות ספורטיבית אחרת, ללא השימוש במסכה.

כדאי להדגיש שהחלטה זו עשויה להשתנות בהמשך. מומלץ להקפיד על מרחק בטוח מאנשים אחרים בקרבתכם. כלומר, מרחק של שני מטרים לכל הפחות. גם מי שמרגיש בריא , עלול להיות נשא קורונה אז מתוך התחשבות באחרים ובנו , כדאי לשמור על הכללים.

ואם לא ריצה בחוץ אז מה כן אפשר ?

יתכן שחלק מהקוראים בטוחים ברגע זה, שגם אם המכון כושר סגור וגם אין חובת מסכה, ריצה בחוץ בימי הקורונה היא לא בשבילם. כל אחד צריך בהחלט להביא בחשבון את השיקולים שלו כספיים ושיקולי בריאות. אחרי תחקיר שוק שערכנו לכתבה זו ניתן להסיק שמכשירים אירוביים לשימוש ביתי, כגון הליכונים או אופני ספינינג, מהווים חלופה לא פחות טובה ביחס לריצה בחוץ.

במיוחד זוהי אופצייה מצוינת לאנשים שחוששים, ואנשים הסובלים ממחלות כאלו ואחרות שמפחדים ונמנעים מלצאת החוצה , כל אלו שצריכים להישאר בבידוד. בהחלט מובנת הגישה שעדיף שלא לצאת החוצה בלי מסכה, גם אם במקרים מסוימים זה מותר, כלומר בזמן פעילות ספורט.

למה חשוב שנמשיך לרוץ 

כשאי אפשר או פוחדים לרוץ במכון הכושר, ריצה באוויר פתוח, בחוף ים, בפארק ואפילו ברחוב, מביאה איתה הרבה יתרונות. חלק מהם ילוו כראוי גם את מי שמבצע  פעילות ספורטיבית בבית. העיקר חשוב להזיז את הגוף. מדוע כל כך מומלץ לרוץ ולהעלות את הדופק באופן קבוע ?

 כי זה תורם לנו בכל מיני היביטים:

ללב ולשרירים-מחזק את הלב , מריץ את מחזור הדם ,מועיל לבריאות.

שיפור רווחה נפשית , כשאנו סגורים בבית ולא יוצאים החוצה , תחושת הלחץ גוברת. הרווחה הנפשית מאוד יורדת. פעילות גופנית באוויר הפתוח , משפרת מאוד את מצב הרוח.

חיזוק המערכת החיסונית-פעילות גופנית היא טובה ללב אך גם טובה לשיפור מערכת החיסונית,

בימים האלו כל תוספת מומלצת למערכת החיסון.

אז לסיכום מקווים שנהניתם לקרוא 

למי מכם שקרא את הכתבה ורוצה להצטרף לקבוצות הריצה שלנו, או להצטייד בציוד אימונים לבית בתקופת הקורונה,היכנסו עכשיו לאתר הכי גדול בארץ בתחום הספורט מקבוצות ומדריכים לקבוצות בחוץ , עד לציוד הכי חדיש ויעיל לבית , למה אתם מחכים? היכנסו ותתחילו בשינוי

אהבתם את התוכן?
מוזמנים לשתף 😎

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

המשיכו לעוד פוסטים מהמגזין שלנו